hundgaller

Seabaz

Trådstartare
var får man tag på hundgaller?

Har försökt googla men hittar inte och bilen har ingen svensk "egen" hemsida (vad jag vet?).
Finns det något slags galler man kan sätta upp i "alla" bilar.
Eller någon sida för hundgaller speciellt.
Nån försäljare.

Bilen är en stor Cheva Tahoe

Sv: hundgaller

Hej!
Det finns ett svenskt företag som gör burar och galler efter måttbeställning. Jeppe heter företaget. Gå in på deras hemsida.

Hej svejs!!!

Det är SAAB som är agenter för GM ( chevrolet mm )bilar i Sverige. Jag hade nog provat att kontakta dem.....

Annars brukar det finnas nån på klubben som vet var o vem som tillverkar...

finns massor med ställen som gör burar... skriv "hundburar" på www.google.se så hittar du flera företag, dom borde ju även göra galler. Annars kanske någon firma i din hemstad kan svetsa ett måttbeställt galler åt dig?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Nota
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 048
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24