Hundfolk i Uppsala!!

R

Ruben Salte

Ska flytta till Uppsala till sommaren och vill ha lite folk att träna AG med! Har ni några träningsgrupper man kan vara med i eller nåt? Det är så svårt att komma in ny i klubbar...

Sv: Hundfolk i Uppsala!!

Vet ingen klubb eller träningsgrupp, ville bara hälsa dig och vovven välkomna till Uppsala!!! Behöver du en promenadkompis så ställer vi görna upp jag och vovven! *le*

Uppsala hundvänner är från början en agilityklubb som nu även har börjat hålla lite andra kurser oxå. Jag o min voffa har gått nybörjarkurs där - meningen var att det skulle bli mer, men ännu har det tyvärr inte blivit av...

http://www.uppsalahundvanner.se/

heylan skrev:
Uppsala hundvänner är från början en agilityklubb som nu även har börjat hålla lite andra kurser oxå. Jag o min voffa har gått nybörjarkurs där - meningen var att det skulle bli mer, men ännu har det tyvärr inte blivit av...

http://www.uppsalahundvanner.se/

Tack!! Jag gick förbi där häromdagen! Ska garanterat dit och visa upp mig när jag flyttat hit!!

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 869
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 852
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.