Hunden föredrar kattgodiset...

karamelldrottningen

Trådstartare
... framför hundgodiset. Och nu äter han inte ens det hundgodis han förut fick ibland. Ja ett konstaterande är väl att han är en katt i hundförklädnad ;). Lr oxå är kattgodis helt enkelt av en annan dimension för smaklökarna för en liten rolig hund.

tur han fortfarande gillar sin hundmat, men han har nog aldrig provat kattmat heller. Då skulle det kanske bli problem :p.

Fler som har hundar som påminner om katter?

Sv: Hunden föredrar kattgodiset...

Mina grabbar tycker också att kattgodis är mumma, dessutom är det ofta i väldigt små bitar = perfekt när man tränar! :)

Men vi varvar vilka godisbelöningar vi har när vi tränar, och givetvis även andra belöningar.

Kan det vara så att katter i regel är kräsnare än hundar och att kattgodiset faktiskt är godare än diverse hundgodis. Så måste det nästan vara...

Så är det nog...kattmat och kattgodis är ju bara SÅ gott, enligt hundarna. Bra det, en halv kattgodisbit är lagom belöningsgodis för en dvärgpudel.

Dessvärre är kattmat minst lika god när den passerat genom katten och kommit ut i andra änden. :crazy: Varför tycker hundar att ju värre något luktar (för en människa) ju godare är det?

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 690
Hundhälsa Tror jag ska börja testa min hund på färskfoder igen. Tror dock inte vi vill testa nått med kyckling i då han har haft problem med det...
Svar
15
· Visningar
2 579
Senast: Sezziyanen
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 404
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 126
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka