• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare ïcatanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 924
Ï

ïcatanten

Jag blir tokig på det här med hundburar.
Jag vill ha en bur som man kan ha både inne och i bilen. den ska vara smidig och lätt att ta in och ut, inte skramla för mycket, och inte kosta alldeles alldeles för mycket.. Det är jättesvårt..hjälp mej!:)

Sv: Hundbur

Ska du ha inne och ute så är det nog bara plastburarna, typ Vari kennel osv som funkar. De fällbara i metall som t ex Dogman har kan ju bli rena dödsfällan vid en krock i bilen?

Å andra sidan, om du köper en sån Dogmanbur t ex (gärna beg) och så en riktig bur till bilen kan du ju få bästa lösningen på både ställena, för hyfsad peng?

Sv: Hundbur

Jag hat dogman jag och nöjd med dom, fördel att man lätt kan fälla ihop dom om man inte vill ha dom öppen, dom låter inte så mycket heller.

Neckdel med tygbur och man vill lämna dom i den så kan dom lätt gr´äva söder dom, om man inte har en lungn hund då är dom verkligen toppen bra efter som dom är så lätta med.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
726
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 647
Senast: tanten
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 316
Senast: Lillefrun
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
1 850
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin
  • Guldfasanerna
  • Tråden för spår