Hundbajs i trädgården

Trissa

Trådstartare
Och det kommer från mina egna hundar.....som plötsligt börjat använda gräsmattan som toalett. :confused: Jag bor på landet, och innan har de gått ut i skogen bakom huset, så vadan detta? Det är ju samma gräsmatta som de leker på, och äter i en hörna av.

Sv: Hundbajs i trädgården

Ungefär så gör min ena oxå.
Fast han bajsar inte framför huset just men på gräsmattan runt omkring. Då han brukar bajsa i skogen så bli man ju lite förargad då man råker köra över dom med gräsklipparen ( i sommras ;) ) OCH det luktar inte gott då... :eek:

Tror det är för att han anser att han bajat skogen full just dit han går. Har jag inte då visat ett annat ställe dit han får gå så sätter han sej där han vill :mad:

Men det går i perioder det där för min.

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 804
Senast: fixi
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 993
Senast: gammalek
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 870
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar