Nej, det kan man inte sägaInga knipta näsborrar på den trubbnosen i alla fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det kan man inte sägaInga knipta näsborrar på den trubbnosen i alla fall!
Ung tik söker tuff kille.
Du ska inte ha något emot att vara underst, då jag gillar att brottas och gillar att vara ovanpå. Inga mesproppar här, du ska gilla hårda tag. Är du stor är det inget hinder, men småkillar kan avstå från att skriva då du inte kommer kunna brottas tillräckligt hårt.
Mogen för sin ålder och har just nu stora drömmar om valpar, eller bara hitta en snygg pojk att ta hand om . Sova görs bäst i sängen under täcket, så du som hör av dig ska gilla att dra dig länge på morgonen och det gör absolut inget om du tar plats.
Så finns du, kille som gillar hårda tag? Hör av dig så kanske vi kan brottas i sängen du och jag
Helt klart!
(... och tänk på vad vi kan dra in på blocket med våra cochtelvalpar! )
Hon borde löpa i april. Ska vi göra slag i saken? Jag vill gärna titulera mig uppfödare. Kan du ta på dig kontakt med valpköpare och sånt där tråkigt? Ladda är ju ordentligt hälsotestad, har flera cert och har gått både BPH och jaktprov - är lite orolig för att det kan sänka priset? Det brukar ju aldrig finnas meriter eller hälsotester på de dyraste designraserna...
Äh, bara att mörka - hur dum är du?
Få se nu, löp i april... Semestervalpar! Ka-ching!
@Ferrari - låter som nåt för min labbe, se tidigare i tråden
Monster och Humla kunde ju få jättesötasnuttefina bappisar tillsammans. Humla är nämligen också världsbäst på att se korkad ut och hålla handen. Och det blir ju renrasig. Fantastiskt.Vad finns kvar att undra över?
Men för all del, jag kan följa @TheaH s linje och bidra med en dickpic!
Och för de mer stillsamt romantiskt lagda så är jag en jävel på att hålla handen också.
Så, nu har jag i alla fall täckt in alla sidor!
Små MumlorMonster och Humla kunde ju få jättesötasnuttefina bappisar tillsammans
Monster och Humla kunde ju få jättesötasnuttefina bappisar tillsammans. Humla är nämligen också världsbäst på att se korkad ut och hålla handen. Och det blir ju renrasig. Fantastiskt.
Om ni bara kallar dem Mumlor och låter bli att regga så kommer de gå åt som smör i solsken och bli friskare!Mnjaaaa, jag vet inte riktigt... Renras, liksom - det är så fantasilöst. Plus att valparna kommer att bli sjuka.
Men vi kanske skulle kunna låta bli att regga!?
Om ni bara kallar dem Mumlor och låter bli att regga så kommer de gå åt som smör i solsken och bli friskare!
Jaaaaa. Vi kan väl skicka med egenskrivna stamtavlor. Snääääälla. Jag har sett ett sjuukt snyggt typsnitt och Humla har massor med långa krångliga namn i sin släkt som ser flådiga ut.Det stämmer nog, Mumlor® är framtiden! Vad säger du @Luff , ska vi bli mor/farföräldrar tillsammans?
Jaaaaa. Vi kan väl skicka med egenskrivna stamtavlor. Snääääälla. Jag har sett ett sjuukt snyggt typsnitt och Humla har massor med långa krångliga namn i sin släkt som ser flådiga ut.
Åh jag vill ha en direkt! Visst funkar de som kortdrivande jakthundar? Jag menar de blir väl vad man gör dem till?Självklart ska de ha stamtavlor! (Så länge det inte är såndär SKK-skit.)
Snyggt typsnitt låter bra, så länge vi kan använda snyggt stamtavleträd som mall också?