Asså no offence men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker Monster är dögullig eller om han bara är skitläskig!
Han är både och!
(Vet dock inte riktigt varför han skulle framstå som skitläskig på bild, men-men. )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså no offence men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker Monster är dögullig eller om han bara är skitläskig!
Han är både och!
(Vet dock inte riktigt varför han skulle framstå som skitläskig på bild, men-men. )
Mest blicken i ögonen är lite som att " kom och klappa mig jag ska gosa med dig tills du kollapsar-Och sen kommer jag att förvandlas till en Alien från en Predator film och äta dig levande!!"
Aha! Ja inte så långt ifrån sanningen - möjligen bakvänt dock.
Min mamma utbrister med jämna mellanrum "Nu sneglar han på mig igen!!! "...
Barnäktenskap?!Mesig hane jag kan köra med sökes. Du bör vara i lämplig ålder och kunna vänta några år på avkommor då jag är väldigt ung.
Min mamma utbrister med jämna mellanrum "Nu sneglar han på mig igen!!! "...
HAHAHAHA jag kan riktigt föreställa mig hela scenen.
Monstermom, monstermoms-mom och monster sitter vid köksbordet och fikar, när plötsligt Monster tittar lite snett på Monstermoms-mom och spänner blicken i henne!
heart
Förstår det, dem har en väldigt speciell färg tycker jag. Jätte vackra samtidigt som läskigaVad han säger är ju bara "är inte du på väg åt kylskåpet till snart?".
(Mamma och Monster kommer bra överens, hon är inte rädd för honom. Hon skryter till och med för gäster om alla konster han kan, och så ska hon gömma plånboken någonstans för att visa upp det.
Men hon tycker hans ögon är läskiga... )
Åh!
När du tröttnar på hundar och sätter ut honom på Blocket tycker jag att du ska använda den där bilden. Han kommer att hitta ett nytt kärleksfullt hem på nolltid, han ser ut som ett behövande barn!
Jag ser det! När jag ser sådana barn swishar jag alltid pengar till Syrien eller nåt.Han är ett behövande barn.
Jag ser det! När jag ser sådana barn swishar jag alltid pengar till Syrien eller nåt.
Jag kanske kan hitta något shelter som behöver bidrag där ...Du har Monsters tillåtelse.
Här förmänskligar vi iaf inte hundarHan är ett behövande barn.
Får hon inte dickpics efter den där bilden är alla kastrater!Eftersom Ladda tycker att dejtingtråden gett lite dåligt utslag, vill hon bifoga en lite mer utmanande bild.
Barnäktenskap?!
Hade jag haft Leo kvar så hade han definitivt nappat! Även om han hade fått kämpa ordentligt för att få minsta lilla responsEftersom Ladda tycker att dejtingtråden gett lite dåligt utslag, vill hon bifoga en lite mer utmanande bild.
Eftersom Ladda tycker att dejtingtråden gett lite dåligt utslag, vill hon bifoga en lite mer utmanande bild.