Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag den här tråden börjar spåra ur! Snuskigt, unga tjejer, sexuella anspelningar och något som gränsar till icke godkända ord enligt familjelivsstandar
Det ska bara vara kääääärlek och gulligt här, det har jag bestämt för det är MIN TRÅD!
Nu tycker jag den här tråden börjar spåra ur! Snuskigt, unga tjejer, sexuella anspelningar och något som gränsar till icke godkända ord enligt familjelivsstandar
Det ska bara vara kääääärlek och gulligt här, det har jag bestämt för det är MIN TRÅD!
Får hon inte dickpics efter den där bilden är alla kastrater!
Hade jag haft Leo kvar så hade han definitivt nappat! Även om han hade fått kämpa ordentligt för att få minsta lilla respons
Här haru en som är en jävel på att öppna paket...
Bara för att du är TS så kan du inte bestämma ton i trådenNu tycker jag den här tråden börjar spåra ur! Snuskigt, unga tjejer, sexuella anspelningar och något som gränsar till icke godkända ord enligt familjelivsstandar
Har en film på Ladda på insta där hon också öppnar Tuggmästaren-paket. Soulmates!
Nu är jag KRÄNGT!Bara för att du är TS så kan du inte bestämma ton i tråden
Du får svar som kanske inte är exakt som du vill, så är det på forum!!
Puh, tur det inte är krängt, nya folksjukdomen, men du kan ju RASA på nätet istället? Eller välta det? Kan Kim K med sin rumpa kan väl du med din tråd?Nu är jag KRÄNGT!
Han påminner lite om Clay i Sons of anarchy.
Jag sitter just med de 2 sista på säsong 2. Så jag har massor kvarJag dör! (Har två, jag säger TVÅ avsnitt kvar)
Jag sitter just med de 2 sista på säsong 2. Så jag har massor kvar
Visst är de lika?
Nope, det ska du inte. Vet inte om jag pallar 8 säsonger men ett par till blir det nog. Sedan kanske jag frågarJa! Samma käke
Jag är på sista-sista, så vill du kan jag berätta allt som händer
Nope, det ska du inte. Vet inte om jag pallar 8 säsonger men ett par till blir det nog. Sedan kanske jag frågar
Samma käke!?
Ni är inte kloka...
Jamen det har de ju! Och den där störda, lätt förvirrade blicken.Samma käke!?
Ni är inte kloka...
Jamen det har de ju! Och den där störda, lätt förvirrade blicken.