Hundar som jobbar..modell/film/teater/reklam?

lakrits

Trådstartare
Är det någon här som har en hund som jobbar som modell eller inom film/teater/reklam?

Berätta i så fall...och gärna bild om ni har.

Finns det i Södra sverige också eller är allt sånt här i Stockholm?
 
Sv: Hundar som jobbar..modell/film/teater/reklam?

För några år sen ringde en man till mig och ville ha en hund till en barnfilm han skulle göra för SVT, han hade hört att jag hade en liten söt terrier som var lydig.
Han sa att han egentligen var ute efter en vit liten hund, så jag var så dum och tipsade om en hund jag visste, som fick "jobbet".

Det är det närmsta jag har kommit, men jag har många gånger tänkt att mina grå gott skulle kunna tjäna ihop till brödfödan ;)

//E
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
20 826
Senast: hollypolly
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 872
Senast: Snurrfian
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 198
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp