Hundappar?

Disen

Trådstartare
Jag satt i går och letade efter nya appar till telefonen och tanken slog mig om det inte finns några bra hundappar?

Spel?
Info?

"Talking dog" (som talking cat fast med en hund *gäsp*) har jag sett, men kan inte påstå att det lockar direkt.

Någon tipsade i en annan tråd om en lydnadsapp (heter just Lydnad) som är fantastiskt bra!

Mer sådant :D

Sv: Hundappar?

Brukspoängen finns också i en app från samma företag, men det kanske du redan sett ;)?

(om det nu är lydnadspoängsappen du menar :D! )

Senast ändrad:

Nej den har jag missat! Tack :laugh:

Appen jag har hemma heter bara "Lydnad". Även om jag inte har några högre ambitioner i den grenen så är den väldigt rolig att ha iom att man kan läsa reglerna direkt i den :)

Jag har android förresten, finns den där också? *Börjar leta bruksapp*

Senast ändrad:

Finns lydnadspoäng appen till android?

Har en HTC windows phone vilken brukar va väldigt efter med appar.. Har precis fått wordfeud, lagom till att alla andra har tröttnat på det:D

*kollar iphonen* Den heter bara Brukspoäng, och i den så kan man räkna ut poängen under tiden som man tävlar så man DIREKT vet om man är uppflyttad eller ej. Den andra heter Lydnadspoäng, har du hittat dem?

TantAgda: Jag tror att den ska finnas till android, men kan inte lova 100% :p!

DogBuddy har jag på min iphone.

Är väl egentligen bara så att man kan skriva in namn, ras blablabla, vaccinationer, sjukdomar, lägga till bilder (begr. antal i gratisversionen) osv...

Jag hittar inte någon... Jag sökte nyss på "Brukspoäng", men fann inget. Lydnadsappen jag har heter bara Lydnad och är konstruerad av Jimmy -nånting-.

Just "Lydnad" hittar jag ingen app som heter... (har Iphone)
Men Lydnadspoäng och Brukspoäng har jag!

Apparna "Lydnadspoäng" och "Brukspoäng" finns för både Iphone och Android. En hovawart har fått äran att pryda apparna. :)

En ZTE Blade. Hmm.. märkligt....

Har sökt på Bruks och Brukspoäng, men hittar inget.. vansinnigt frustrerande!

Du har väl Workning dog.eu ?
Samma som hemsidan fast i app-form.
Ett måste tycker jag :D

/Swat

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 129
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 897
Senast: geting
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka