Hundappar?

Disen

Trådstartare
Jag satt i går och letade efter nya appar till telefonen och tanken slog mig om det inte finns några bra hundappar?

Spel?
Info?

"Talking dog" (som talking cat fast med en hund *gäsp*) har jag sett, men kan inte påstå att det lockar direkt.

Någon tipsade i en annan tråd om en lydnadsapp (heter just Lydnad) som är fantastiskt bra!

Mer sådant :D

Sv: Hundappar?

Brukspoängen finns också i en app från samma företag, men det kanske du redan sett ;)?

(om det nu är lydnadspoängsappen du menar :D! )

Senast ändrad:

Nej den har jag missat! Tack :laugh:

Appen jag har hemma heter bara "Lydnad". Även om jag inte har några högre ambitioner i den grenen så är den väldigt rolig att ha iom att man kan läsa reglerna direkt i den :)

Jag har android förresten, finns den där också? *Börjar leta bruksapp*

Senast ändrad:

Finns lydnadspoäng appen till android?

Har en HTC windows phone vilken brukar va väldigt efter med appar.. Har precis fått wordfeud, lagom till att alla andra har tröttnat på det:D

*kollar iphonen* Den heter bara Brukspoäng, och i den så kan man räkna ut poängen under tiden som man tävlar så man DIREKT vet om man är uppflyttad eller ej. Den andra heter Lydnadspoäng, har du hittat dem?

TantAgda: Jag tror att den ska finnas till android, men kan inte lova 100% :p!

DogBuddy har jag på min iphone.

Är väl egentligen bara så att man kan skriva in namn, ras blablabla, vaccinationer, sjukdomar, lägga till bilder (begr. antal i gratisversionen) osv...

Jag hittar inte någon... Jag sökte nyss på "Brukspoäng", men fann inget. Lydnadsappen jag har heter bara Lydnad och är konstruerad av Jimmy -nånting-.

Just "Lydnad" hittar jag ingen app som heter... (har Iphone)
Men Lydnadspoäng och Brukspoäng har jag!

Apparna "Lydnadspoäng" och "Brukspoäng" finns för både Iphone och Android. En hovawart har fått äran att pryda apparna. :)

En ZTE Blade. Hmm.. märkligt....

Har sökt på Bruks och Brukspoäng, men hittar inget.. vansinnigt frustrerande!

Du har väl Workning dog.eu ?
Samma som hemsidan fast i app-form.
Ett måste tycker jag :D

/Swat

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 337
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 291
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 476
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka