HUnd som äter andra hundars skit

Långnos

Trådstartare
Jag har haft problem av och till med att min vovve envisas med att äta andra hundars avföring, men nu har det eskalerat och bara blivit värre och värre, suck! Är jättejobbigt att gå på promenad när han bara skall envisas med att äta skit:mad:

Någon annan som har dessa problem, eller som har förslag på åtgärder? Lyssnar alltid när man säger usch och fy och så, så handlar inte om uppfostringsproblem tror jag....börjar undra om han kan ha brist på något och det är därför han äter skit? Han äter ett högkvalitativt foder (eukanuba) och får även annan varierad kost i form av kyckling, kött och så!

Så hoppas på hjälp av er experter här på buke;)

Sv: HUnd som äter andra hundars skit

Troligtvis får du inget svar för att det finns många trådar i ämnet... sök i arkivet! :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Sedan i går har min hund betett sig ganska illa. Han är nio år gammal och har varit min i två år. Jag vet inte så mycket om hans...
Svar
7
· Visningar
3 903
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag har verkligen bekymmer med min valp Fixa, snart 9 månader, som äter allt hon kommer åt när vi är ute på promenader. Harskitar finns...
Svar
17
· Visningar
10 704
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 948
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Min tik har haft dålig andedräkt i 3 år (hon är 5,5 år). Jag har skött hennes tänder med tandstensskrapning, plaque-off, borstning och...
Svar
14
· Visningar
7 548
Senast: Annika_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka