Hund slaggis

E

ejlin

Jo min lille bejbi har varit i slaggis med sin fula farbror...
Jag som aldrig brukar vara daltig med hundar känner liksom hur modersinstinkten kommer fram när de ska skämmas bort och daltas med! :eek:

Nu har väl chocken släppt någorlunda men ej helt ännu.
Har märkt att han tycker det är lite jobbigt att träffa andra hundar som han inte känner. Lyckligtvis så blir det bättre och bättre.
Åh jag blir så jäkla irriterad, för det hade inte behövt hända!
nåja, nu har det redan hänt och att den andre hunden är ett stort pucko visste vi redan!

Det finns alltid idioter - så nu vet vi det!

Sv: Hund slaggis

Det är en allt för lång historia, men man tycker ju att så många hundar och människor som har har bitit i sina dagar så lever han ju lite på över tid...

Sv: Hund slaggis

ejlin skrev:
Jo min lille bejbi har varit i slaggis med sin fula farbror...
Jag som aldrig brukar vara daltig med hundar känner liksom hur modersinstinkten kommer fram när de ska skämmas bort och daltas med! :eek:

Nu har väl chocken släppt någorlunda men ej helt ännu.
Har märkt att han tycker det är lite jobbigt att träffa andra hundar som han inte känner. Lyckligtvis så blir det bättre och bättre.
Åh jag blir så jäkla irriterad, för det hade inte behövt hända!
nåja, nu har det redan hänt och att den andre hunden är ett stort pucko visste vi redan!

Det finns alltid idioter - så nu vet vi det!

OT, men ändå... Slaggis???

Börjar inte -is-ändelserna nå någon slags inflation numera? Slaggis... *urk*

Jag förmodar att du syftar på slagsmål. Hur gick det med din hund, behöver han vet.vård? Hoppas att han repar sig snart.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 215
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa en valp inom snar framtid och undrar hur det brukar funka när man redan har en hund i huset. Jag har en 5...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 188
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras