Hund med "andningsuppehåll" när han sover?

Fibusen

Trådstartare
Våran yngsta kan ibland när han sover riktigt djupt ha ett ganska långt andingsuppehåll,sen "snarkar han till" och tar ett djupt andetag och hostar,ungefär som han ska få igång andningen igen. :confused:

Någon mer som varit med om detta?

Det händer bara när han sover JÄTTEdjupt,och han har legat och snarkat ett tag,sen blir det altså knäpptyst,sen låter det som han andas in och är typ jättetäppt i näsan,sen hostar han till och vaknar och är helt som vanligt. Om man puttar på honom så kommer han igång på en gång när han har uppehållet.

Sv: Hund med "andningsuppehåll" när han sover?

Inte på hund, men min pappa gör sådär när han sover.
Vet inte riktigt om det är till någon hjälp, men man får hoppas!

Liknande trådar

Kropp & Själ Min sambo har haft andningsuppehåll vid sömn i många år troligen. Han visste inte om det förrän han träffade mig och jag påtalade det...
Svar
10
· Visningar
1 558
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Viktor är en nioårig riesenschnauzer som tror han är nio månader och lever sitt liv enligt devisen "fullt ös, medvetslös". Energi är...
Svar
13
· Visningar
3 742
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 406
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 588
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden