hund kissar i soffa

Är det något hon brukar göra? Kan det vara en uvi? Eller så är hon bara gammal och har fått svårt att hålla tätt.
Jag tycker du ska ta henne till veterinären och kolla upp det.

Är det ett nytt beteende kan hunden vara sjuk. Kanske fysiskt som UVI eller liknande, kanske tecken på tidig demens. Om du inte fått bort lukten helt ur soffan kan de tro att det är okej att kissa där igen för att det redan luktar kiss där. Så se till att göra rent den ordentligt, kanske ha på ättika, eller speciell spray på som tar bort urinlukt. Men besök hos veterinär hade varit första steget

Jag skulle ta kontakt med veterinär för att kolla lite olika saker såsom urinvägsinfektion och annat. Det finns ganska många saker som kan orsaka sånt beteende.

Helt OT, men vilken fin avatar du har! Snyggt hår!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
304
Senast: alex.ha
·
Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
522
Senast: movi
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
549
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
445
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka