Hund återfunnen

Miss Mufflon

Trådstartare
Ben är hittad!!! Vi tog bilen och skulle köra en runda och leta och som av en slump kommer han travande mot oss på vägen helt plötsligt. Vi tvärstannar och jag går ur och sätter mig ner på huk och ropar på honom. Han stannar och tittar förvirrat på mig utan att känna igen, så jag ropar igen och DÅ ser han vem det är. En mycket trött Ben sätter av i galopp rakt mot mig och springer så fort han kan ända fram.

Nu är han hemma, min lilla gubbe! Älskade älskade Ben. Törstig, hungrig och mycket trött, men HAN ÄR HEMMA.

Sv: Hund återfunnen

Gud så skönt!
Grattis och stor kram. :)

Jag har följt ditt drama från andra sidan Sverige, och kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste ha varit för både dig och hunden, och hur lättad du måste känna dig nu.

Åååh vad glad jag blir!! Nästan så man själv fäller lite glädjetårar! Guud så sköönt! Grattiskramar från mig och lillaskiten!:bump::banana:

Gud vad skönt!
Jag kan bara tänka mej hur ångestfyllda timmarna har varit sedan han försvann tills ni hittade honom igen.

Läste om honom på facebook, vad skönt att han är hemma! :)
Är ju hemskt när ens djur är borta

Man blir extraextraglad av alla som blir glada över att han är tillbaka :D

Lil-Sis: Tack för att du satte ut på fb och tack för att du har uppdaterat där. Guldstjärna till dig!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 194
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 705
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 885
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka