Humlan - Decet et Dolor

snurpe

Trådstartare
Försökte skicka PM till dig, men din inbox är full.

Ska till Sundbyholm ikväll och kika på stallkamraten LINDY'S QUICK DAME starta (lopp 5, V5-3) och finner en häst i startlistan som är oerhört bekant ;) Nämligen denna Decet et Dolor. Är det självaste Humlan som ska ut och springa (visst är det hon som kallas så)? :D

Vore kul i så fall, då ska jag kika lite extra på henne med :D

/snurpe

Sv: Humlan - Decet et Dolor

Hehe, nu upptäckte jag en annan tråd om just detta lopp. Vad kul, då ska jag spana lite extra på Humlan :D

Jag har dock satsat pengar på stallkompisen så du kan ju låta henne vara ;)

/snurpe

Håller tummarna för bägge hästarna då (dött lopp).....tyvärr spricker mina planer att komma och fira med kanelbullar :( (ingen barn/hästvakt).

martha skrev:
Klart vi ska hejja...(jag hittade ingen annan tråd om detta !!?? )
:bump: :bump: :bump:

"surt" handlar om det här loppet........eller handlade om det innan tråden blev så låååååååååång. Humelibumlan var sur över spåret :crazy:

Jag är hemma nu och alldeles tagen :bow: Hon är så underbar hästen! Så liten och oansenlig vid en första anblick, men så duktig och i sin livs form! :)

Hon är så tapper den lilla flickan och var helt outstanding idag :love: Att jag satsade 125 kr och vann 1400 gjorde ju inte heller något :) Men gladast blev jag över att se ägarna (mina stallkamrater) som grät av lycka över vilken underbar häst de har. Sådant värmer och mitt hjärta blöder fortfarande.

/snurpe

Va kul!!Läste just,hälsa o gratta från bukeStally :bow:

Träffade du Humlan?Annars får hon här en stor kram från Stally.

Jag som ville ha kanelbullar :cry: . Tyvärr hann jag aldrig hälsa på Humlan (med tillhörande folk) för jag åkte precis efter lopp 5. Men jag hann se :) .
Och nu får du gissa Humelibumlan (för jag är övertygad om att det var du): Vem var jag?
Du kan vara nöjd för hon såg söt ut i defileringsvolten. Och så hoppas jag att skruven kom till användning.... :D
Hur mycket av loppet såg du??? :confused:
Du har i allafall en liten men fin häst, synd på galoppen :crazy:

bulan skrev:
Jag som ville ha kanelbullar :cry: . Tyvärr hann jag aldrig hälsa på Humlan (med tillhörande folk) för jag åkte precis efter lopp 5. Men jag hann se :) .
Och nu får du gissa Humelibumlan (för jag är övertygad om att det var du): Vem var jag?
Du kan vara nöjd för hon såg söt ut i defileringsvolten. Och så hoppas jag att skruven kom till användning.... :D
Hur mycket av loppet såg du??? :confused:
Du har i allafall en liten men fin häst, synd på galoppen :crazy:
Skruven? :confused: Har jag inte sagt att jag är omöjlig när jag är på trav? Varken ser eller hör något... :o
Såg av loppet? Tja... jag tror det var hästen Snurpe talar om som vann, men är inte säker :o ;)

Galoppen gjorde varken till eller från, hon var fast där hon satt o hade inte fått pengar om hon gått felfri heller..
I efterhand hade det kanske varit bättre om han gått ut istället för att sitta kvar i rygg o bli fast, men men, nya tag och nya lopp, detta var bara att glömma ;)

snurpe skrev:
Jag är hemma nu och alldeles tagen :bow: Hon är så underbar hästen! Så liten och oansenlig vid en första anblick, men så duktig och i sin livs form! :)

Hon är så tapper den lilla flickan och var helt outstanding idag :love: Att jag satsade 125 kr och vann 1400 gjorde ju inte heller något :) Men gladast blev jag över att se ägarna (mina stallkamrater) som grät av lycka över vilken underbar häst de har. Sådant värmer och mitt hjärta blöder fortfarande.

/snurpe
Vilken tur för dig att vi satt fast ;) :p
Jätte grattis! :bow:

Jag kan iallafall glädja mig åt att sambon fick in v5 :banana: :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat

Tillbaka