Hugg i ligamenten?

P

privatperson

Jag fick barn för omkring ett år sedan. Jag hade ägglossning för en dryg vecka sedan och har nu vid några tillfällen känt skarpa hugg i ligamenten när jag hostat (som jag också kände vid flera tillfällen när jag var gravid). Inte alla gånger men några.

Sen jag födde barn har jag inte känt detta alls. Vet någon om man kan känna så utan att vara gravid (helt plötsligt, sådär efter ett år)?

Sv: Hugg i ligamenten?

Hm, kan inte svara på din fråga, men låter onekligen spännande. Jag har bara haft ont i ligamenten i början av graviditeten med My, aldrig annars... Är ni sugna på ett syskon? Ta ett test och testa vet ja (fast det kanske är lite tidigt?)!

//Julia

Sv: Hugg i ligamenten?

Jag känner också av det, går lite i perioder hur mycket det känns och är inte alls lika mkt/ofta som när jag var gravid (dottern är snart 8mån). Fast det verkar ju lite mystiskt att du känner det nu om du inte gjort det innan.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 365
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: soom
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 992
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Uppdateringstråd 30