Så vågad kommer jag inte vara! Hoppas det lägger sig snabbt för dig
Känns redan återställd idag tack och lov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vågad kommer jag inte vara! Hoppas det lägger sig snabbt för dig
Möjligt att din fru tål mer, för nog aldrig testat hej vilt med retinol/retinal och blandat. Men annars brukar mycket gå OK (peppar peppar!). Eh, dottern till min pappas partner (antar min låtsassyster då?) Men aldrig använt uttrycket) är hudvårdsterapeut och hade en salong (men nu är den såld och hon utbildar sig till polis (?) av alla yrken) och testade därmed mycket olika. Vilket många verkade förfasas lite över, hon tyckte iaf att min hy verkade typ lika okänslig som hennes.Din hy låter som min frus. Hon kan smeta på vilka syror och retinolprodukter som helst utan problem. Jag hade skincitys kalender för några år sedan och kunde knappt ens använda hälften av produkterna pga för mycket aktiva ingredienser. Tror hon körde en ny varje kväll utan det minsta upprörd hy
Vad skönt! Min hy ser bra ut idag Inget som ser irriterat ut, inte ens lite torr trots att jag inte hade fuktkräm uppepå retinalen. Tyckte den kändes ganska fet och återfuktande i sig själv så kände inte att jag behövde något mer. Kommer fortsätta med en gång i veckan och grunda med fuktkräm istället. Om tre-fyra veckor vågar jag mig nog på 2 kvällar i veckanKänns redan återställd idag tack och lov
Jag köpte den jag funderade på först, är på solsemester och ville ha möjlighet att använda ha ofta. Gillar denna skarpt, går rakt in i huden utan att lämna en hinna.För mig har den blivit något jag alltid har hemma (den är ju billig jämfört med mina anda hudvårdsexcesser), men jag har å andra sidan inte testat den andra du funderade på från märket.
@Habina Jag svettas också sådär när hudkrämer inte går in ordentligt utan mer blir som en hinna. Det är inte alltid det känns tills man blir varm och svettig.
När jag läser innehållsförteckningen så ser jag inget "revolutionerande" även om den verkar innehålla bra grejer.
Är det något särskilt du vill få med /är nöjd att nuvarande innehåller?
Jag måste säga att jag själv tycker det är skönt när dagkrämen har spf så slipper jag tänka på det eller att behöva smörja in mig med en kräm till.
@Habina Jag svettas också sådär när hudkrämer inte går in ordentligt utan mer blir som en hinna. Det är inte alltid det känns tills man blir varm och svettig.
När jag läser innehållsförteckningen så ser jag inget "revolutionerande" även om den verkar innehålla bra grejer.
Är det något särskilt du vill få med /är nöjd att nuvarande innehåller?
Jag måste säga att jag själv tycker det är skönt när dagkrämen har spf så slipper jag tänka på det eller att behöva smörja in mig med en kräm till.
Det är vanligt att folk som är intresserade av hudvård gör det. Solskydd är det viktigaste för att huden ska hålla sig fin i längden.Använder du spf hela året? Är det vanligt att folk gör det? Jag har bara det om jag ska vara ute mycket på sommaren och det finns risk för att jag ska få för mycket sol. Huden är ju ändå gjord för att få lite sol. Men ska jag vara en dag på stranden så smörjer jag in mig innan och efter varje bad.
Det är vanligt att folk som är intresserade av hudvård gör det. Solskydd är det viktigaste för att huden ska hålla sig fin i längden.
Yes!Fast är det verkligen nödvändigt på vintern när man nästan aldrig ser solen?
Använd det inte då? Ingen tvingar dig.Känns extremt onödigt.
Känns extremt onödigt.
Fast är det verkligen nödvändigt på vintern när man nästan aldrig ser solen?