Retina
Trådstartare
Jag tycker om body shops hampa handkräm på vintern när mina händer blir torra men jag har nog inte så torra händer som din sambo.
Nej hans händer slår nog någon slags rekord. Jag köpte spenkrämen som jag blev tipsad om, haha! Men tack för tipset!
Jag har också haft otroliga problem med akne tills jag provade Jan Marinis prudukter. Då C-esta krämen och AHA-krämen. Även C-serumet och solskyddskrämen ingick i dagliga rutinen.
Aknen försvann och det gjorde alla mina pengar också.
Efter att ha tagit tag i problemet på riktigt är jag nu inne på andra omgången isotrenitoin och har gått över till Emma S produkter + spf 50 från Nuxe som jag använder dagligen. Snacka om annat klirr i kassan OCH underbart fin hy.
Enzym-masken från Emma S kan starkt rekommenderas om man vill prova en riktigt bra budgetmask. Sambon råkade ta den istället för ansitktstvätt en kväll och fick oförklarliga komplimanger för fin hy på jobbet dagen efter. Det tog ett tag innan vi förstod var det kom ifrån .
Så härligt att hitta rätt, och ännu bättre såklart när produkterna inte är svindyra... Tack för tipset om masken, den måste jag kolla upp. Måste ju vara sjukt bra om sambon plötsligt börjar få komplimanger på jobbet efter EN användning! Vad är det för himla monstermask liksom, haha!
Jag behöver snart köpa en ny rengörande lermask, har tidigare använt tex. Glamglows Supermud Clearing Treatment sedan den något billigare Mask of Magnaminty från Lush och vill ha något liknande igen. Gärna hyfsat billigt men ändå bra, någon som har tips?
Jag har tyvärr inga tips om lermasker. Jag har en från Pixi men vet inte om den är bättre eller sämre än någon annan. Den är nog dyrare än Mask of Magnaminty också. Förhoppningsvis får du något bra tips om tråden puttats upp lite.