Retina
Trådstartare
Korea har likadana regler som i EU när det gäller djurtester, här kan du läsa mer https://www.cosmeticsdesign-asia.co...-restrictions-and-alternative-methods-in-2017
Lika regler gäller i Taiwan. Och China, där djurtester på kosmetika var obligatoriska i många år har slutat med det förra året.
Men det är ju fantastiskt! Fy sjutton så bra, detta gjorde min dag. Så glad man blir när saker går åt RÄTT håll!
Man ska rolla 1ggr/ dag i 2 veckor. Sen låta huden vila 1 vecka. Sen upprepa 2 veckor. Sen kan man fortsätta tills man ör "nöjd". Efter första vändan kändes huden bättre. Efter andra vändan såg min man skillnad. Mindre porer och mindre fina linjer i pannan och mindre markanta linjer vid näsan/ kinderna.
Känns inget särskilt att rolla. Kan hetta lite efteråt typ som om man varit ute i solen.
Tack för svaret! Så härligt att du fick så bra resultat! Jag har förstått att det finns olika storlekar på "piggarna"? Vilken storlek har du och ska man använda olika storlekar beroende på vad man är ute efter för resultat eller hur är det tänkt? Vet du?
Jag var inte imponerad. Provade i två veckor, men såg ut som prickig korv i ansikte (ingen problemhud). Ligger nu bara och skrotar.
Sedan strax innan jul har jag gett mig hän åt Nuskins Lumi spa. Har faktiskt gett rätt otroligt resultat måste jag säga. Jag är skeptiker, men här måste jag nog ändå vara försiktigt optimistisk. Ser skillnad i ansiktet, känner skillnad i spänsten i ansiktshuden och fått många kommentarer om strålande hud.
Så knäppt det är att man reagerar så olika. Lumi spa var något nytt för mig, måste såklart kolla upp!
Efter att ha haft acne och pormaskar ett helt liv och köpt kräm efter kräm och grejat (Paulas choice, apotekets medicinkrämer, uteslutit mineraloljor, haft mineralmakeup, mm mm) har jag gett upp. Tvättar med hård tvål och har Niveas vita burk till ansiktet som lotion. Inte en finne, pormaskarna är borta och huden ser jättefin ut. Pga att jag fyllt 40 har jag fått lite ansiktsbehandlingar i present. Behandlarna säger att det märks att jag verkligen är rädd om min hy och sköter om det perfekt Det tog typ 4 veckor efter att jag gav upp, efter ett helt liv, sedan mådde huden jättebra.
Känner mig lite lurad faktiskt.
Så galet, men billigt och bra! Så tråkigt när man lägger ut en massa pengar i onödan och går med dålig hy under så lång tid. Men så glad man blir när man hittar något som ÄNTLIGEN fungerar. Grattis till din nya hud och billiga hudvårdsrutin!
Justja, jag använder ju en Foreo Luna också Tycker den är riktigt grym, framförallt är den väldigt skön att använda. Jag har varit lite slarvig med sminkborttagningen innan, men med den är det riktigt skönt och den gör stor skillnad på hur väl rengjord huden blir.
Så mycket spännande produkter ni använder!