Köpte den SPFen och är så sjukt nöjd! Bästa jag någonsin provat!
Kul!!
Jag älskar att den är ”allt i ett” med spf, serum, moisturiser osv. Så perfekt att ha med om man åker bort och vill resa lätt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte den SPFen och är så sjukt nöjd! Bästa jag någonsin provat!
Nån mer som använder Cerave Sa cleanser? Nu är den slut överallt, undrar om den kommer in igen eller om den slutade säljas igen? Haft koll och har bara hunnit köpa och använda en flaska innan den försvann igen
Yes, den är det. Älskar den! Men slut överalltÄr det den här: https://www.gorgeousshop.com/cerave...ate&affc=7a3e6693-d8ce-49d9-b4f3-e1c2c84a881b
Edit: Äsch då, den var ju slut där också
Yes, den är det. Älskar den! Men slut överallt
Så är det säkert!Jag har märkt att många skönhetsprodukter är slut. Det lär vara pga coronan, det krånglar med både tillverkning och transport. Den finns ju på tillverkarens hemsida så jag tror inte den har utgått
Vad tyckte du om provet då?Det här är ju nästan lite kusligt... jag hämtade ut ett paket från Skincity igår och det var med ett prov på Dr Ceuracles SPF!
Vad tyckte du om provet då?
För min faster blir det bättre på sommaren om hon solar och blir lite brun. Vet inte riktigt varför men det hjälper ju mot t.ex psoriasis också.Någon här som har tips på hur man kan hålla keratosis pilaris i schack?
Har så länge jag kan minnas haft keratosis pilaris i varierande grad och utsträckning. Sedan i våras har dock knottrorna varit mer ilskna och brett ut sig till underarmar samt underben utöver överarmar och lår
Har under längre perioder (över 3 månader) testat följande, enskilt eller i kombinationer:
Torrborstning innan dusch
Använda kroppsskrubb (mekanisk och/eller kemisk exfoliering)
BHA-serum (2 %)
Kroppslotion med AHA (2 %)
Använt hudkräm efter varje dusch samt ibland emellan duscharna
Använt hudkräm mer sällan
Jag försöker att hålla huden återfuktat med icke-komedogena produkter och inte vara för aggressiv med min kroppsexfoliering.
Vad gör jag för fel?
Behöver också använda serum och dagkräm under, även om jag inte är en torris (även om huden behöver mer fukt sedan jag började köra på med retinol för några år sedan och... ehm sedan jag blivit lite äldre ). Tycker att det är fascinerande att det inte direkt känns som det är något på huden, men tycker ändå att Anthelios är lika bra tex.Den är mycket bra med tanke på SPF:en men jag måste ha serum och dagkräm under, annars blir det för torrt. Har de erbjudande på märket någon gång köper jag nog en tub men jag tänker använda slut på min Anthelios först, den fungerar också bra.
Det jag verkligen skulle vilja prova är Klairs Soft Airy UV Essence men den är svår att få tag på inom landet och de utländska webshopparna hade löjlig frakt.
Behöver också använda serum och dagkräm under, även om jag inte är en torris (även om huden behöver mer fukt sedan jag började köra på med retinol för några år sedan och... ehm sedan jag blivit lite äldre ). Tycker att det är fascinerande att det inte direkt känns som det är något på huden, men tycker ändå att Anthelios är lika bra tex.
Jag skrattade just rakt ut. Hur skulle ni, spontant, använda något som heter daily repair mousse?Omg fick hem mitt paket med evy-produkter och har alltså äntligen kunnat prova deras daily face SPF. Det känns just nu som en fullträff för mig, upplever att småsår från akne läker snabbare än vanligt och jag har hittills inte direkt fått nya utbrott. Det är lite tidigt att säga än om det är en fullträff eftersom jag bara provat en knapp vecka men det känns lovande!
@Tonto, @Miao och @EmmaBovary: Nu har jag lyckats få tag på en Klairs Soft Airy UV Essence och den klår Dr.Ceuracle ordentligt tycker jag (och även Anthelios). Mer fukt utan kladd/oljighet och känns som en dagkräm.
Jag skulle utan tvekan kunna använda den under make-up. Är man fetare/kombinerad funkar säkert Dr.Ceuracle lika bra men för en torris är Klairs bättre.
Jag är en oily biatch mestadels ! Men jag ÄLSKAR ”ändå” Klairs ! Deras toner och Soothing serum är HG för mig, och har sen nån månad tillbaka börjat använda deras rich Moist Soothing cream och min hud ÄLSKAR den!
Nice! Ska prova den nästa gång.@Tonto, @Miao och @EmmaBovary: Nu har jag lyckats få tag på en Klairs Soft Airy UV Essence och den klår Dr.Ceuracle ordentligt tycker jag (och även Anthelios). Mer fukt utan kladd/oljighet och känns som en dagkräm.
Jag skulle utan tvekan kunna använda den under make-up. Är man fetare/kombinerad funkar säkert Dr.Ceuracle lika bra men för en torris är Klairs bättre.