Hubertus Jagfeld clinic!

wrangler

Trådstartare
Någon som ska var med på Jagfeld clinicen nästa helg?

Jag ska dit och kolla, vill se hur han tränar först men nästa gång ska jag med all säkerhet vara med och rida om jag får en plats. Förutsatt att jag gillar hans träningsmetorder givetvis ;)

Sv: Hubertus Jagfeld clinic!

Typiskt att jag jobbar... du borde ju nästan komma och hälsa på när du är nästgårds... :crazy:

Nämeh! Har du inte lite ont i halsen? :angel:

Jag tänkte försöka sammanstråla med Wildy men hur det ska gå till beror påom jag åker över dagen med egen bil eller sover över o isåfall har jag inte egen bil....

Äh, Kickis, åk med vet ja!

Jag hade gärna åkt upp, men har inte möjlighet till det.

Hade jag haft lite mer pengar.. och så gärna en häst att rida på... så hade jag hemskt gärna gjort de.

Vi får väl se till att han kommer ner hit nån gång sen!!!

Det kostar 100:-/dag som publik.

Men det är inte helt omöjligt att han kommer till våra trakter framöver och han har en trevlig träningsstil! :)

Men oj, lät ju riktigt spännande ju!!!!!

Kanske man skulle ta en tur ner???

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: Bison
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
427
Senast: Wenniz
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka