HS vad är det för betäckning?

B

blondi3958

Har den betäckningen på två bett.
Kommer inte på vad det kan vara för märke?

Snälla hjälp :bump:

*fniss* Betäckning är sånt som hingstar gör med ston. :o :rofl:

Det är nog beteckning du menar.

mvh Jessica

jag har sett sånn märkning på äldre bett. ingen aning om vad det står för. står så på ett gamalt bett som ligger i stallet. absolut inget märkesbett iallafall :crazy: så jag kan inte svara på vad det är för märke men jag tror inte att det är något specielt. rostfritt kanske!!??

va inte så jag menade. det bettet jag har som det står hs på är inget märkesbett kostade 40kr förut på en hästsportaffär. å knappast något sprenger.

Det är märkes bett!
Mina alltså, dom har säkert 15år på nacken :)

Nja det skulle det kunna vara, men betten är närmare 15år gammla tror jag.
Sen stod det något stadsnamn under HS och inte var det svenskt

Liknande trådar

R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Säljer min älskade bästa vän som är den absolut snällaste hästen i allt. Det är pga att jag inte hinner med allt som han...
Svar
0
· Visningar
1 036
Senast: Linnkorner
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund