Hrafn frá Holtsmula

D

Dolores_88

Vart tog Hrafn-tråden vägen? Fick man inte lägga ut bilder på islandshästar under "Islandshäst"? Minns inte vem det var som skrev tråden men nu har jag hittat bilden på Hrafn töltande som jag lovade!

Här är den!

Sv: Hrafn frá Holtsmula

Det är helt okej att lägga ut bilder på islandshästar, rena bildrådar passar dock bättre på gnägg, men inte efterlysningar av bilder eller annat. En spelar ingen större roll, men tillåter man en så måste alla få alla få chansen och bara de timmarna denna låg ute kom det 3-4 efterlysningar till och det som början är trevligt skulle med tiden dränka allt annat.

Det var jag som ´skrev tråden...tack så mkt för ytterligare en bild. Kanon-skjyst. :bow:

Hrafn frá Holtsmula är min hästs farfar! :) Vill jätte gärna se bilder på honom!

Jag har oxå en bild på Hrafn stilla stående, kan ju skicka den på mail eller så, pm a mej om du vill ha en bild bara!...Han är min hästs farfar å min andra hästs morfarsfar :)

Jag hade lagt in massor av bilder på Hrafn men tråden togs bort så... gå på google.se oh sök på Hrafn 802 på deras bildsökfunktion så hittar du bilder.

Hrafn är min hm...nu ska vi se...farfar tror jag till en häst min familj är på G att köpa... :p

Det är nog svårare att hitta en häst som inte är släkt med Hrafn än en som är det. :cool:

Hrafn är farfar till mitt sto och farfarsmorfar och morfarsfar till min hingst.

Därför 'är det ett detektiv arbete att hitta en bra hingst att betäcka med som inte är släkt med mitt sto ;)

Jag valde en hingst som är släkt med stoet.

Mamma har en häst med Hrafn tre gånger i stamtavlan.

Det är ändå ganska vanligt att de har en hingst 2 gånger i stamtavlan,bara det inte är för nära så skulle nog inte det vara ett problem :smirk:

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
2 488
Senast: co-SMAD4
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 277
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka