Hovslagare och försäkring...

Sv: Hovslagare och försäkring...

Oh Shit alltså!!!!! Jag kommer aldrig sluta skratta! Du kallar Coari "Lilla Gumman", det är alltså en man, en mycket hårig sådan med ett jävla humör emelllanåt, lite halvtunnt hårfäste uppepå......Ja du Coari...lilla gumman...HAHAHA
Jag tror nog att mer än jag satte i halsen här! Eller vad säger du Boj'an?

Tack för upplysning.
Humöret har jag redan lägt mark till.
Az

Oh Shit alltså!!!!! Jag kommer aldrig sluta skratta! Du kallar Coari "Lilla Gumman", det är alltså en man, en mycket hårig sådan med ett jävla humör emelllanåt, lite halvtunnt hårfäste uppepå......Ja du Coari...lilla gumman...

Å fasen när hade vi det intima umjänget eller är din erfarenhet "den håriga damen" i så fall kanske du har träffat fröken med päls under fötterna.:rofl:

Oh Shit alltså!!!!! Jag kommer aldrig sluta skratta! Du kallar Coari "Lilla Gumman", det är alltså en man, en mycket hårig sådan med ett jävla humör emelllanåt, lite halvtunnt hårfäste uppepå......Ja du Coari...lilla gumman...HAHAHA
Jag tror nog att mer än jag satte i halsen här! Eller vad säger du Boj'an?

Hur Coari ser ut vet inte jag, dock vet jag att h*n inte heter Petronella via en del utskickade PM.:devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har precis köpt en 2,5 åring (halvblod, valack) som såklart ska försäkras. Uppfödaren har den försäkrad i Agria katastrof och den...
Svar
13
· Visningar
1 838
Senast: Piranesi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag skrev den 14/11 2014 på ett medryttaravtal till en häst jag rider 2-4 dagar i veckan. Avtalet i sig täcker i stort sett alla...
2
Svar
38
· Visningar
4 226
Senast: Rosett
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 601
Senast: tuaphua
·
Ekonomi & Juridik Hovslagaren som använts i stallet där jag är medryttare har bestämt sig för att inte ha firma längre. Hovis är utbildad och har haft...
Svar
3
· Visningar
1 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka