P
pollan
Sv: hovolja/fett
är det en gul "flaska"?
är det en gul "flaska"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pollan skrev:är det en gul "flaska"?
Alazan skrev:Får man fråga varför du är skeptisk till den?
starcraft skrev:det känns onaturligt och jag litar inte riktigt på att det inte kan ge några andra reaktioner (negativa). Helt enkelt min magkänsla bara. Produkten kan mycket väl vara jättebra och funka super, men något i min magkänsla känns inte riktigt bra med den.
bara-undrar skrev:bara-undrar varför man skall hälla ngt i magen på hästen när den har torra hovar??? Är det inte bättre att hälla det direkt på hovarna så dom blir fuktigare.
Låter lite som om jag rider i en Pessoa sadel så kommer jag rida lika bra som Pessoa.
starcraft skrev:det känns onaturligt och jag litar inte riktigt på att det inte kan ge några andra reaktioner (negativa). Helt enkelt min magkänsla bara. Produkten kan mycket väl vara jättebra och funka super, men något i min magkänsla känns inte riktigt bra med den.
bara-undrar skrev:bara-undrar varför man skall hälla ngt i magen på hästen när den har torra hovar??? Är det inte bättre att hälla det direkt på hovarna så dom blir fuktigare.
Låter lite som om jag rider i en Pessoa sadel så kommer jag rida lika bra som Pessoa.
starcraft skrev:ja jag kanske vågar prova. jo, men vänta ett par veckor måste man ju med all mat innan det ger resultat, både till häst och människa.
jag provar ju det mesta av det jag stoppar i mina hästar, dvs deras foder. är det inte så att jag kan äta det ska inte mina hästar ha det heller ungefär är det som gäller här.