Hovbroskförbening =/

Sv: Hovbroskförbening =/

Vi skodde med såna flapskor som någon annan i tråden pratade om.

Till TS:
Min hovbroskförbeningshäst går också med flappisar och tävlas upp tom. 120 hoppning. Hon har visserligen förbening i fram, och har aldrig vad jag vet varit halt utav det. Förbeningen upptäcktes i samband med röntgen inför en försäljning. Hon har mer än vad din häst har på utsidan och ett pyttelitet "torn" på insidan. Tyvärr har jag inga bilder att visa då det inte togs digitala bilder när vi röntgade.
Jag använder vanliga Håden Flap som jag köper på travshopen.

Liknande trådar

Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet... 2
Svar
25
· Visningar
1 564
Senast: jemeni
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 809
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 142
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jaha då var det dags för nästa häst att bli dålig. Jag kanske inte ska ha häst :( Nu är jag gnällig och deppig men hoppas att jag kan... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka