Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det ingen som använder sig av sulor? På vissa ritter rekomenderar de ju sulor och när jag red en prova på ritt i helgen tyckte de att man skulle ha sulor. Finns det sulor som ger lite dämpning? Jag är nämligen rädd om min hästs ben och vill att han ska hålla länge.
oj då, jag har ingen aning om vad skor o.s.v heter
nåväl.. har vanliga järnskor jag med, inga sulor eller så. tränar på asfalt (inte så ofta, men det händer), hårda grusvägar, skogen o.s.v. rider i genomsnitt 4-5ggr/veckan tror jag just nu och skor ca var 6-7vecka. ibland har jag kunnat använda skorna en omgång till, ca 5veckor alltså. (tror på att slita ut skorna om det inte är så att man ska ut på långritt/tävling). har inga problem med varken ben, hovar eller senor av detta
men alla hästar och hovar har olika behov
Är det ingen som använder sig av sulor? På vissa ritter rekomenderar de ju sulor och när jag red en prova på ritt i helgen tyckte de att man skulle ha sulor. Finns det sulor som ger lite dämpning? Jag är nämligen rädd om min hästs ben och vill att han ska hålla länge.