Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det? Stod i någon tidning härom veckan att alla receptfria hostmediciner var verkningslösa.
Jag håller på att hosta lungorna ur kroppen och skulle verkligen behöva någon form av lindring. Ska vara slemlösande.
Finns det? Stod i någon tidning härom veckan att alla receptfria hostmediciner var verkningslösa.
Jag håller på att hosta lungorna ur kroppen och skulle verkligen behöva någon form av lindring. Ska vara slemlösande.
Försök få Cocillana Etyfin utskrivet.Finns det? Stod i någon tidning härom veckan att alla receptfria hostmediciner var verkningslösa.
Svensk ljunghonung anses vara minst lika effektivt på att avdöda vissa bakterier som manukan, men ingen av dem hjälper mot virus dock! Men honung gör alltid gott oavsett!Manukahonung hjälper oss här hemma.
Tror inte dessa finns i Sverige? Aldrig sett demJag lider med dig! Har nyligen genomlidit en period av liknande hosta och det enda som hjälpte mig var de blå Strepsils, de som specifikt är för hosta och ser ut såhär:
Visa bifogad fil 81783
Svensk ljunghonung anses vara minst lika effektivt på att avdöda vissa bakterier som manukan, men ingen av dem hjälper mot virus dock! Men honung gör alltid gott oavsett!
Det man måste komma ihåg om man har slemhosta så _behöver_ man hosta för att få upp slemmet.Jag kombinerar en tablett Bisolvon och en tablett Nipaxon när jag har hosta. Detta ovasett om det är torrhosta eller slemhosta.
Finns den att få tag på i Sverige?Jag lider med dig! Har nyligen genomlidit en period av liknande hosta och det enda som hjälpte mig var de blå Strepsils, de som specifikt är för hosta och ser ut såhär:
Visa bifogad fil 81783