Och hoppas att det då inte bara är barnen som kan sova utan du också? Förstår verkligen funderingen över att få ihop det sedan med jobb också. Jag jobbar jourer av och till och vet inte hur varken de veckorna (som kan var extremt arbetsintensiva) eller "vanliga" veckor ska gå till.@trofé
Allt är rimligt att inte orka som småbarnsförälder tror jag De växer upp, hästen kan vänta!
Jag är ”välsignad” med välsovande barn så nu under mammaledigheten funkar det bra med hästarna (min stora och en shettis, har dem hemma) men känner lite halvt ”panik” över hur det ska hinnas med i höst sen när jag börjar jobba igen.. Men som sagt, barnen växer upp och hästarna mår oftast inte dåligt av att bara gå i hagen längre perioder.
Och det där behövde jag verkligen höra, om att allt är rimligt att inte orka som småbarnsförälder! Jag tror att jag har otroligt stora krav på mig själv + egna föräldrar som inte på något sätt bekräftar/visar någon förståelse för att man inte mäktar med mer än sköta barn (och egen häst + en inackorderad + hus + gård).