Vad hittar ni på under dagarna? Jag känner mig lite ensam ibland, speciellt när de få planer vi har blir inställda. Skulle träffat min syster i helgen men då fick hon plötsligt andra planer och föreslog nästa helg istället. Samtidigt som maken jobbar natt hela helgen med långa pass.
Min familj bor 1,5 timme bort och jag har ingen vän som är ledig dagtid, sen har de flesta fullt upp på helgerna också känns det som. Har ärligt talat inte så mycket vänner överlag. Makens mamma bor nära men vi klickar inte 100 % så jag har lite svårt att umgås med henne själv. Det finns ingen föräldragrupp häromkring. Bor på en mindre ort och kan visserligen åka till stan 30 min bort men det blir ju ett projekt med bebis.
Öppna förskolan finns ju och dit tänkte jag vi skulle börja gå snart, har inte känts aktuellt när K varit så liten (inte minst pga smittrisk och så, plus att hon inte haft något utbyte av det tänker jag). Babysimmet börjar om 2 veckor också så det blir kul
Äsch jag vet inte, jag trivs ju att vara hemma och är ingen som flänger omkring men emellanåt känner jag mig lite understimulerad. Jag hänger med bebis, går promenader, kör diskmaskinen och kollar på tv typ?