Har BF på fredag, den 11eVar är listan tro? Visst ligger du nån vecka senare än jag? Redo var ordet, sa Bull!
Försökte hitta listan men gav upp från telefonen. Gör ett försök på datorn sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har BF på fredag, den 11eVar är listan tro? Visst ligger du nån vecka senare än jag? Redo var ordet, sa Bull!
Hur har det gått för @heartstring ?September
1 - Jordgubblime, 31 år, 2:a barnet, Skåne
13 - Heartstring, 30 år, barn nr 3 & 4, Östergötland
21 - Humla, 33 år, 2:a barnet, Stockholm
Oktober
10 - Lovise, 30 år, 2:a barnet, Västra Götaland
11 - Lilleknodd2, 30år, 2:a barnet (4:e graviditeten), Södermanland
20 - Lickety, 35 år, 1:a barnet, Västmanland
November
3 - zassoo, 31 år, 1:a barnet, Uppland
8 - Rouise, 28 år. 1:a barnet, Dalarna
14 - trofé, 34 år, 1:a barnet (2:a graviditeten), Västmanland
16 - Olympus, 29 år, 1:a barnet, Skåne
22 - _Zacke_, 29år, 1:a barnet(3:e graviditeten), Västra Götaland
Åh så snart! Tålamodet börjar tryta här med...Har BF på fredag, den 11e
Ja nu är det inte långt kvar! Jag har barnmorskan på fredag, även om jag hoppas att jag inte behöver åka dit.. känner dock inte av något mer trots gårdagens alla promenader och tyngre lyft.@lilleknodd2 Spännande!!
Jag var på förhoppningsvis sista BM-besöket idag, allt bra som vanligt. I övrigt inget spännande att rapportera..
Men nog blir det fler bebisar i tråden inom kort!!
Här är en ammande som är vaken Sjukt spännande ju. Lycka till!Här hemma gick vattnet precis.
inga värkar än dock. Vi ska in till sjukhuset på en koll kl 9 om inget annat hänt innan dess
Var uppe och kissade och sen kom dottern insläntrades. Bar tillbaka henne till sin säng och satte mig på en sammetspall bredvid och då kändes det som att jag kissade ner hela mig Väckte sambon som fick ta in dotterni våran säng så nu ligger dom båda och sover medan jag är nedbäddad i soffan och tittar på a star is born
Ska försöka äta något, är hungrig..
Ingen annan vaken den här tiden på dygnet så skriver här för att skriva av mig lite
Haha, ja är det inte det ena som håller en vaken så är det det andraHär är en ammande som är vaken Sjukt spännande ju. Lycka till!
Med första gick vattnet när vi var inne på förlossningen och bm undersökte mig, så detta var nytt för mig med..Oj @lilleknodd2 spännande! Jag har ju aldrig fått vara med om att vattnet går sådär (har gått precis innan bebis kommer båda gångerna, första gången vid undersökning på bb)
Men hoppas det sätter igång det hela och att bebis är på gång!
Med första gick vattnet när vi var inne på förlossningen och bm undersökte mig, så detta var nytt för mig med..
Nu ska vi snart åka hemifrån för en koll. Hoppas på att få vara kvar iallafall..
Här kommer den sista på listan och springer förbi! Igår(tisdag 8/10) kom våran lilla tjej ut med snitt. En hel del komplikationer och inte mycket som gick som det skulle med mig. Allt är i alla fall bra med lilla pluttan stark och pigg. Har andningsmask i nuläget men det är gränsfall om hon behöver den så blir nog inte inte så många dagar. 1955gram kärlek
Grattis! Vad skönt att det gick bra med bebis och att hon fick stanna i magen flera veckor till ändå. Hoppas du återhämtar dig bra