Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig/er. Vår inskolning går sådär, men personalen har iaf en plan och lyssnar in dottern bra. Separationsångest deluxe har vi också fått en släng av lagom till inskolningen (började veckan innan *suck*).Här går inskolningen katastrof. Världens separationsångest och personal som inte har någon plan. Vi tänkte byta inskolningsförälder få se om det funkar bättre.
Fy vad tråkigt! Det bävar jag för, att det inte ska gå bra.. Vi börjar i morgon med inskolning..Här går inskolningen katastrof. Världens separationsångest och personal som inte har någon plan. Vi tänkte byta inskolningsförälder få se om det funkar bättre.
Fy vad tråkigt! Det bävar jag för, att det inte ska gå bra.. Vi börjar i morgon med inskolning..
Här börjar det arta sig riktigt bra med inskolningen, sista dagen imorgon. Hon är såklart ledsen när jag går fortfarande, men hon lugnar sig snabbt i famnen på pedagogen. Hon har både ätit lunch och sovit middag där nu två dagar och det har gått bra. Det jag blir fundersam över är att hon blir ledsen när jag kommer för att hämta. Min känsla är att hon då slappnar av och vågar släppa fram sin oro när hon vet att jag är tillbaka. Någon med samma erfarenhet?
Vad härligt!Idag blev det inget känsloutbrott vid hämtningen. Tror att en bidragande orsak till att hon gråtit vid hämtning vissa dagar kan vara trötthet. Idag sov hon middag lääänge på förskolan och hade vaknat strålande glad och ville gå ut och gunga Så idag hämtade vi en glad gungande unge som lätt orkade med en liten utflykt efter en klämmis och en halv banan.
Livet som småbarnsförälder. Vakna kl 5 en lördag. Ja, ja...
Det är bara det att barnet är helt oskyldigt till det inträffade. Hon sover lika sött som hon alltid gör.
Fördelen är att man får lite skön egentid så här på morgonen. Nackdelen är att man ser ut som sju svåra år och alla tror det beror på barnet.
Jag fick vinterkräksjukan inatt. Lät sambon stanna hemma med lilleman så de inte smittar vidare, var det överdrivet? Får vi vabba?