MM
Trådstartare
Trist att ni har strul med sömnen! Vi är tack och lov inne i en jättebra period nu, där vi kan gå ut från rummet innan Siri ens har somnat, och sen sover hon oftast hela natten. Men i natt när jag kom hem efter jobbet möttes jag av en något trött make och en superledsen tjej, vet inte vad det var men hon lugnade ner sig när jag la mig i sängen jag med. Pep till några gånger, men sen sov vi gott till kvart över åtta imorse(!). Jag var rätt tacksam
@MM hur länge pågår studien?
@Roxer Här är det nog pappan som är mer påverkad också Det där med sömnen brukar lösa sig, svärmors bästa kompis är fsklärare och säger att hon aldrig, efter 30 år i tjänst, stött på ett barn som inte lär sig sova på det sätt som de gör på fsk. Kan det vara så att allt är så himla spännande nu i början så han inte har ro att somna?
Siri somnar ju alltid i vagn, ska bli spännande att se hur hon ska somna på en stillastående "säng", även om den står utomhus...
Tills hon är 6 år.
Men vi träffas mest nu i början eftersom det är så tidigt som möjligt dom vill kunna se autismen eller ADHD som dom nu lagt till i studien.
Man träffas vid 5 mån, 10 mån, 14 mån, 18 mån, 2 år, 3 år och 6 år om jag fattat allt rätt
Så vi har två träffar kvar detta året och en nästa år och sen dröjer det ett tag innan vi träffas en sista gång.