Nu har jag hunnit gå igenom tråden sen jag tog en liten paus ifrån buke i sisådär 3 månader, hur jag överlevde vet jag inte
Men vi fick mer gjort hemma
Grattis till alla som har hunnit fylla 1 år
och till er som köpt hus
Mini som inte är så mini längre fyller 1 år på lördag och året har gått för fort!
Har spenderat förmiddagen med att slå in lite paket. Det blir lite byggklossar, böcker, lite med babblarna och så måste jag in till stan imorgon igen och försöka hitta lämpliga bilar för åldern. Storebrors är jätteroliga och hon får jättegärna ha dom för mig under uppsikt men inte för honom och sen är det massa småbitar så jag ska se om jag hittar i trä. Tror jag såg på TGR med då är frågan om dom är godkända för småbarn eller om det bara är skit? Har ni tips i vilken butik jag kan hitta bilar som tål att gnagas på så mottages det tacksamt
Mini har redan två i trä men som inte är lika leksaksbilar som större barn leker med så helst så utseendemässigt likt en bil som möjligt med detaljerna så att säga. Plastbilar funkar också.
Hon går inte än men det är väldigt nära känns det som. Jag tror det sker inom närmsta tiden. Babblar för fullt, mer eller mindre oförståeligt
Älskar grönsaker, äter helst inte frukost, äter som en varg till lunch och favoritsången är imse vimse spindel. Äter fortfarande två mål mat om natten men sover hela nätterna och två pass på dagen. Hatar sockar, älskar att dansa, tar varje chans hon får att smita in i syskonens rum och leka med deras prylar. Ska alltid smaka allt man äter och frågar man om det smakar gott så nickar hon
Hon kommer inte att börja på förskola än. Vi har inte ens funderat på det faktiskt. Det blir någon gång, sen, typ
Jag opererade min hand igen i slutet på september och så gott som all smärta är borta!
Nu är det nästa hand kvar med en operation och sen ska jag vara klar och det blir väl under våren någon gång hoppas jag.
Här är livet för en gångs skull jäkligt underbart bra på väldigt länge