Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter väldigt regelbundet, då jag hatar att vara hungrigBra tråd @grodan21 även om jag såklart lider med dig som känner att det börjar bli tufft.
Mina tips (som jag själv ska försöka följa):
- Promenader/träning två tre gånger per vecka.
- Äta regelbundet och bra.
- Gör saker som ger dig energi! Träffa vänner/knyppla/klappa på hästen.
- Ha schyssta rutiner när det kommer till sömnen.
Har bara 30min lunch så hinner inte så mycket mer än att äta på den tiden, kan ta en kvart bara att få värma matenSe till att få dagsljus varje dag! Motion är också jättebra. Ta en promenad på lunchen så har du en finfin kombo
Tillskott av vitamin D3 kan hjälpa.
Vill du uppleva verklig välmående tycker jag absolut att du ska börja andas! -Medvetet. En billig manick som gör underverk är en andningstränare. Jag investerar 10 minuter av mitt liv nästan varje dag på att träna min andning och diafragma med en andningstränare. Ynka 10 minuter!!!!! Efter träningen infinner sig en så skön känsla i kroppen.Vad är era bästa tips för att förebygga att bli höstdeppig?
Känner att nu när hösten har kommit att orken och måendet minskar för varje dag.
Vad är era bästa tips för att förebygga att bli höstdeppig?
Känner att nu när hösten har kommit att orken och måendet minskar för varje dag.
Jag köper från apotea, det är en grön burk. 2500 IE per kapsel.Vart köper ni d-vitamin? Är det något speciellt man ska kolla efter?
Det är synd att det inte finns något universal knep dockPrecis vad jag funderade på i morse så blev så glad att hitta denna diskussion
Jag köper från apotea, det är en grön burk. 2500 IE per kapsel.