mazariin

Trådstartare
Satt för en stund sedan och beklagade mig över att pållen, som varit host-fri i flera veckor, hostade idag då det äntligen var dags att ta första ridturen på länge. Min mor (som inte vet speciellt mycket om hästar) sa då att han hostade med flit, eftersom han inte ville ut och jobba i regnet. Jag skrattade åt det förståss. Hästar kan ju inte hosta "med flit". Men senare började fundera, man har ju hört om hästar som haltar med flit för att slippa jobba, kanske det då också finns hästar som lärt sig att hosta med flit? Vad tror ni? Någon som vet om det över huvud taget är möjligt?

Nu tror jag inte att min lilla uppfostrade, nästa lite ointelligenta arab skulle vara smart nog att komma på den idén. Men en listig liten shettis kanske? Vad tror ni? *Nyfiken*

(Har för övrigt ingen aning om om jag har lagt tråden i rätt forum, moderator får flytta den om den ligger fel..)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 716
Senast: Milosari
·
Hästmänniskan Hej! Jag går i åttonde klass i högstadiet, alltså 14 år. Jag har alltid haft ett stort intresse för djur. Jag red första gången när...
Svar
12
· Visningar
2 096
Senast: sassiball
·
C
Hästhantering Hej! Det är såhär att jag har ett 4årigt sto (egen uppfödning). Ska försöka förkorta historien något. Hon har gått i lösdrift större...
Svar
13
· Visningar
1 584
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama