mazariin
Trådstartare
Satt för en stund sedan och beklagade mig över att pållen, som varit host-fri i flera veckor, hostade idag då det äntligen var dags att ta första ridturen på länge. Min mor (som inte vet speciellt mycket om hästar) sa då att han hostade med flit, eftersom han inte ville ut och jobba i regnet. Jag skrattade åt det förståss. Hästar kan ju inte hosta "med flit". Men senare började fundera, man har ju hört om hästar som haltar med flit för att slippa jobba, kanske det då också finns hästar som lärt sig att hosta med flit? Vad tror ni? Någon som vet om det över huvud taget är möjligt?
Nu tror jag inte att min lilla uppfostrade, nästa lite ointelligenta arab skulle vara smart nog att komma på den idén. Men en listig liten shettis kanske? Vad tror ni? *Nyfiken*
(Har för övrigt ingen aning om om jag har lagt tråden i rätt forum, moderator får flytta den om den ligger fel..)
Nu tror jag inte att min lilla uppfostrade, nästa lite ointelligenta arab skulle vara smart nog att komma på den idén. Men en listig liten shettis kanske? Vad tror ni? *Nyfiken*
(Har för övrigt ingen aning om om jag har lagt tråden i rätt forum, moderator får flytta den om den ligger fel..)
Senast ändrad: