T

tysse

min lilla ponny har börjat hosta.. men bara nån gång i bland... typ 1-2 g/dag.. asså 1 el 2 hostningar.. då å då... varför? inget fel på fodret.. trorjag.. mina andra hästar äter exakt samma foder å ingen av dem hostar... nån som har nåt vettit förslag på vad att göra...

Sv: hosta

min ponny gjorde oxå så för några vintrar sedan..

jag vattnade höet åt honom och då blev det bättre :) dock tyckte jag inte höet var dammigt och ingen av dom andra pållarna hostade av det

hursomhelst så släppte hostan fram på våren när värmen kom :D

Sv: hosta

ok-- ska prova blöta höet.. hoppas det hjälper.. tack!
å god jul

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Kilauea
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 324
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
308
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III