Hosta på tremånaders...

eyz

Trådstartare
Min kära lilla son hostar då och då. Flera gånger om dagen. Ofta hostar han i samband med att han är ledsen men den här hostan kommer också när han är nöjd och glad.

Det låter inte som hostan han hade när han var nyfödd (som var fullt normalt enligt halva barnmorskekåren på bb). Det är inte rossligt eller hest. Bara "host" "host". Det är en micropaus mellan hostningarna också, de kommer inte lika tätt som för en annan vid förkylning eller liknande.

I övrigt är han inte snorig eller rosslig. Vad kan det vara? Och framförallt - är det ofarligt?

Sv: Hosta på tremånaders...

Hampus hostade mkt när han var mindre, utan att han var förkyld. Var in några gånger men de hittade inget, de trodde det berodde på trånga luftrör. Det skulle bli bättre när han blev äldre, nu är han ett och hostar bara när han är förkyld.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Hej alla !! Tyckte det nu var dax att skaffa sej ett användarnamn efter att ha "tjuv-läst" här under flera års tid. Är som...
Svar
14
· Visningar
2 143
Senast: Zody
·
Övr. Barn Har åkt på en fruktansvärd förkylning. Mina hostningar låter normalt som om det skulle vara lunginflammation, fast det inte är det. Men...
Svar
13
· Visningar
12 168
Senast: paradiset
·
Småbarn Min lille plutt (redan 23 mån) har blivit sjuk, igen. :( Insjuknade natten till i fredags och ligger runt 38,5-39 i feber konstant, är...
Svar
12
· Visningar
2 706
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka