Host, harkel

doglover

Trådstartare
*slår mig på bröstet*

STOLT!

Loke går nu! :p

Min "lilla" pojke har kommit på hur man går de senaste dagarna och nu kan han gå en längre bit.

Han är 10 ½ månad, precis som sin pappa!

:bump:

Sv: Host, harkel

Åh vad roligt, grattis till ett stort steg i lillens utveckling!

EDIT: min följer pappa rätt bra med förresten, han gick en vecka innan han blev 10 måander, pappa var 10 månader precis!

Vad duktig han är. :bump:

Min lilla tjej är lite mer försiktig. Men jag kan skryta med att hon idag på morgnen tog sitt första lilla steg helt ensam. Men sen fortsatte hon krypa, gick ju mycket fortare:D. (Elivia fyller 1 år på Torsdag.)

Vad kul (:

Jag kommer ihåg när jag skulle träffa en 7 månaders kille, som jag skulle bli barnvakt åt, första gången, jag stod sånhär :eek: när den lille gick! Hahah. Bara någon månad senare så sprang han i princip också ^^

Haha, "farmor" sa att Lokes pappa var så sen i jämfört med hans syskon. Han började gå hela 2 veckor efter de andra! Kan nog bero på att han var något *host host* större än sina syskon.

Så brukar latmasken här också göra. Ett par steg, typ en meter kanske åt gången och sen ner och krypa för det går mycket fortare.

Grattis i förskott:p

Ojoj! Jag tyckte 8 och 9 månader var väldigt tidigt, men 7?

Loke hade inte ens lärt sig krypa då, eller sätta sig upp själv. I hans utveckling kom allt det där efter han blivit 8 månader.

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat