Horze Vår/Sommar 2016

lisa412

Trådstartare
Vad tycker ni? Hittar ni nått fint?

Jag har precis börjat kolla i deras "lookbooks" och såg att de också har ridleggins :bump:

Nu längtar jag nästan efter katalogen! Jag hittade ovanligt mycket fint i deras lookbooks :up:

Horze Supreme Jessica Softshelljacka i orange (rött var också snyggt)
Horze Supreme Brielle tröja. Jag är inte så förtjust i gult men den här gillade jag!
Horze Crescendo Leah ridtights. Jag är väldigt sugen på att testa dessa! De är säkert sköna att ha i sommar.
Horze Crescendo Leanne fleecejack i beige var väldigt snygg!

Shoppa, shoppa, shoppa!!!:bump:

Jag har köpt ny dressyrsadel och insåg precis att jag saknade ett ljusrosa dressyrschabrak. Det kommer jag inte sakna så länge till. :D
Jag behöver nog ett grönt schabrak med matchande lindor också när jag tänker efter. :angel:

Oj vad mycket snyggt det var! Är bortskämd med en Horze- (jätte)butik ganska nära så blir en sväng dit om inte så länge

Ridleggingsen ska jag absolut köpa :love:

Oj vad mycket snyggt det var! Är bortskämd med en Horze- (jätte)butik ganska nära så blir en sväng dit om inte så länge

Ridleggingsen ska jag absolut köpa :love:

Du kan väl skriva här om kvalitén sen :)

Verkar som om "alla" har börjat sälja ridleggings nu - såg att Kingsland har också.

Hur bär ni er åt för att få fatt i en katalog ?

Har inte lyckats på många år, vare sej jag beställt eller bara mailat eller ringt och frågat efter en.....

Hur bär ni er åt för att få fatt i en katalog ?

Har inte lyckats på många år, vare sej jag beställt eller bara mailat eller ringt och frågat efter en.....

Jag vet inte ens om de har papperskataloger längre.. Många år sen jag sett nån, så jag misstänker att de bara kör på digital katalog?

Jag klickade precis hem ridtightsen! Man får ju passa på när de har 20% på alla ridbyxor. Hoppas bara de passar och att de är sköna! :bump:

Ser fram emot rapport :)

Nu har jag fått hem ridtightsen och Im in loove! Jag var lite tveksam när jag såg att klistret (skoningen) var glittrigt och jag var sen innan tveksam till blinget på höften. Jag är ingen bling/glitter person men på de här så gillar jag det! Glittret på skoningen syns knappt så det var ju bra, jag vill helst inte ha en glittrig rumpa :D
Nått som inte ens står på beskrivningen är att där blinget är, där är det en ficka där iphonen passar perfekt! :up:
De är inte så stretchiga som jag trodde att de skulle vara. Benen är helt ok men midjan är ganska stum men jag hoppas och tror att det töjer sig lite med tiden.

Nu vill jag ha sommar så jag kan testa dom ordentligt!! Och så vill jag köpa ett marinblått schabrak med bling :o:D

(Bilder kommer)

Nu har jag fått hem ridtightsen och Im in loove! Jag var lite tveksam när jag såg att klistret (skoningen) var glittrigt och jag var sen innan tveksam till blinget på höften. Jag är ingen bling/glitter person men på de här så gillar jag det! Glittret på skoningen syns knappt så det var ju bra, jag vill helst inte ha en glittrig rumpa :D
Nått som inte ens står på beskrivningen är att där blinget är, där är det en ficka där iphonen passar perfekt! :up:
De är inte så stretchiga som jag trodde att de skulle vara. Benen är helt ok men midjan är ganska stum men jag hoppas och tror att det töjer sig lite med tiden.

Nu vill jag ha sommar så jag kan testa dom ordentligt!! Och så vill jag köpa ett marinblått schabrak med bling :o:D

(Bilder kommer)

Tack för rapport :)

För min del har jag tagit hem en Supreme Trista funktionströja, o den var supersnygg + skönt material. Kommer att beställa ett par till i andra färger. :) Blir bra att rida i på försommaren/sensommaren när man ändå vill ha ärm.

Bättre sent än aldrig... Men här kommer bilder på mina ridtights. Jag har inte använt de i stallet än för det har varit lite för kallt men snart så! :D

Jag har fortfarande svårt att förstå varför man använder ett så pass ostretchigt och hårt tyg i midjan? Men det är inget som stör när man väl fått på sig dom. Jag hoppas det känns bra även när man sitter i sadeln.

IMG_6001.jpg

Liknande trådar

Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 606
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 016
Senast: hundtant
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: hundtant
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat