Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker ni? Hittar ni nått fint?
Jag har precis börjat kolla i deras "lookbooks" och såg att de också har ridleggins
Oj vad mycket snyggt det var! Är bortskämd med en Horze- (jätte)butik ganska nära så blir en sväng dit om inte så länge
Ridleggingsen ska jag absolut köpa
Du kan väl skriva här om kvalitén sen
Verkar som om "alla" har börjat sälja ridleggings nu - såg att Kingsland har också.
Hur bär ni er åt för att få fatt i en katalog ?
Har inte lyckats på många år, vare sej jag beställt eller bara mailat eller ringt och frågat efter en.....
Jag klickade precis hem ridtightsen! Man får ju passa på när de har 20% på alla ridbyxor. Hoppas bara de passar och att de är sköna!
Vilka då? Leah eller Spirit Active?
Ja dom är snyggast tkr jag
Tycker jag med! Och de ser grymt sköna ut!
Ser fram emot rapport
Ser fram emot rapport
Nu har jag fått hem ridtightsen och Im in loove! Jag var lite tveksam när jag såg att klistret (skoningen) var glittrigt och jag var sen innan tveksam till blinget på höften. Jag är ingen bling/glitter person men på de här så gillar jag det! Glittret på skoningen syns knappt så det var ju bra, jag vill helst inte ha en glittrig rumpa
Nått som inte ens står på beskrivningen är att där blinget är, där är det en ficka där iphonen passar perfekt!
De är inte så stretchiga som jag trodde att de skulle vara. Benen är helt ok men midjan är ganska stum men jag hoppas och tror att det töjer sig lite med tiden.
Nu vill jag ha sommar så jag kan testa dom ordentligt!! Och så vill jag köpa ett marinblått schabrak med bling
(Bilder kommer)