Hambo

Trådstartare
Hur använder man sprejen ? Sprejar INNAN eksemen bryter ut eller när ?
Den ska väl vara i mankam + svansen eller ? Har fått ett par sprej där texten är borta !

Hej från Hambo

Sv: horsol

Det hette inte ens Horsol:crazy:. Det heter Dermosol . Det är spray + att jag nu fått tag på information hur det funkar.... vad är Horsol ????

Hej från en förvirrad Hambo

Horsol ett mjukgörande hudvårdspreparat mot man- och svanseksem Under betessäsongens varma väderförhållanden utvecklar vissa hästar hudirritationer, som orsakar klåda och besvär. Horsol hjälper Dig att minska hästarnas besvär och återger huden normal kondition. - säger tillverkaren. Vi har använt det med mycket gott resultat.

Dermosol har samma användningsområde då tydligen som Horsol .
Alltid "Kul" att prova nåt nytt !

Hej från Hambo

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
740
Senast: tara
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt stor ridbana i ren naturlig sand. Vi har inte tillfört något till den utan marken är av ren sand vilket är...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 413
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 950
Senast: Missemus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Remisser 1177