Horsehead stigläder, ska jag köpa CH istället?

pinky

Trådstartare
Har precis köpt ett par Cognacsfärgade Horsehead stigläder på Hööks.

Tänkte bara kolla om det är någon som har sådana, och om ni i så fall är nöjda. :)

Håller färgen, t.ex?
De verkar bara vara "målade", men inte med så dålig kvalité som t.ex. Kingstons lädersaker... :smirk:

Tänkte egentligen kolla på CH med nylonförstärkning, men de hade inga såna hemma, dessutom finns inga bilder på Havannafärgen, som skulle vara aktuell i såna fall.
Är det någon som har dem, hur är de isf?

Sv: Horsehead stigläder, ska jag köpa CH istället?

Ja, jag tror att det är dem jag har.
Tycker att dem funkar bra.Har haft mina i två år och Färgen är kvar och de är riktigt fina, inte alls slitna eller så.

Låter bra! :)

Fler som har erfarenhet?

Är jag ensam om att ha dessa? :confused:

Liknande trådar

Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 261
Senast: iiantazie
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 165
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 378
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Varning för långt inlägg... Jag är en så kallat "ung vuxen", som dock känner mig som en 16-åring... Då menar jag inte bara mitt omogna...
2
Svar
21
· Visningar
2 306
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka