Horsefarmer...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TotallyLost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 949
T

TotallyLost

... eller något i den stilen. Är det någon som har hört talas om det? Har ett täcke utav det märket men det fick jag med en gång vid ett hästköp...

:bow:

Sv: Horsefarmer...

Är det HorseFarm du menar? Hade ett sånt ridtäcke till ponny nångång i tidernas begynnelse. Jättebra täcke som höll tätt och var varmt trots ett par tre timmars ösregn och många många tvättar.

så hette det ja. Vet du vart man kan köpa det märket? Täcket jag har är så hiiimla bra juh. :bow:

TotallyLost skrev:
så hette det ja. Vet du vart man kan köpa det märket? Täcket jag har är så hiiimla bra juh. :bow:

Såvitt jag vet går det inte längre. För flera år sen brukade HorseFarm ha små 'reklambroschyrer' med i t ex Ridsport. Man kunde beställa via postorder. de hade rent SUVERÄNA täcken, mitt är inne på sjätte året och still going strong och ett av favoriterna.

Sen slutade de med postorder men man kunde handla i butiken som låg ehh.. ja var låg den, söderut iaf. Men sist jag kollade så verkade även den försvunnit, men DET är jag inte säker på.

Men de flesta HF-täcken är nog från tiden då de hade postorder och hade medskick med ridsport tror jag, vet att många köpte täcken där (de var biiilliga) och ALLA jag vet - inklusive mig själv - var och är TVÄRNÖJDA..

Har också ett gammalt täcke av det märket. Ett riktigt kanontäcke som håller emot regn i många timmar trots flera tvättar. Det enda täcket som inte har gått sönder på mina täckesmarodörer. Ett kvalitetstäcke till mycket bra pris!
Skulle också vilja ha flera såna täcken men har inte hittat någon som säljer dem.

Vad är det för täcke?
Det finns ju en butik i Falkenberg som heter just HorseFarm (www.horsefarm.se) .
Har de något med täckena att göra, tro? Var i Falkenberg en gång och tänkte ta vägen förbi denna ridsportbutik men tyvärr så var den stängd då.

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
695
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
500
Senast: Exile
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 750
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka