T

tottenham

Är det nån här som provat Hors Lyx produkterna? Köpte en mineralbalja bra för hästar med problem i andningsvägarna under VM för islandshästar nyligen.
Hästarna älskar det men nu kan jag inte hitta den som sålde det. Nån som vet vem som säljer?

Har NI provat det? Vad tycker ni? Hur länge har ni använt det?

Sv: Hors Lyx

Jag har provat det och hästarna blev som galna i det.
Jag fick ett papper om det (som jag naturligtvis har slarvat bort) har för mig att de som hade det höll till i sthlm. Men jag tror att de som säljer svenska foder tar hem det för det gör de hos oss.

Sv: Hors Lyx

Vad är det bra för, och varför ger du det?
Har du nån innehållsförteckning, det låter ju som åtminstone melass borde ingå ...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
404
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar