Hornbeam xx

Görel

Trådstartare
Moderator
Någon som har koll på vilket år han importerades till Sverige? Har kollat på galoppsport.se men där står det inte. Dom första avkommorna som enligt den sidan reggades i Sverige föddes 1966, så då bör han ha kommit 1965, men vet någon säkert?

Sv: Hornbeam xx

Har kollat på Hornbeams avkommor födda 1966, helt klart har stona blivit betäckta med honom innan de importerades hit och födde fölen (det är därför fölen har blivit svenskregistrerade).

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 575
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 079
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 778
Senast: 13579vas
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
308
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka