Hormonbalans - tillskott.

Polly_Mulle

Trådstartare
Har blivit rekommenderad att ge lilla damen Hormonbalans. Osteopaten rekommenderade och hon brukar sätta huvudet på spiken.

Har googlat men jag hittar det inte. Det är alltså ett preparat som heter just Hormonbalans. Någon som har hört talas om det/vet var jag kan hitta det?
Vad finns det fler för alternativ till ston "ur balans". Munkpeppar ger tydligen ganska dålig effekt?

Sv: Hormonbalans - tillskott.

Regulate, Tempremental, Stroppy Mare för att nämna några örtblandningar med en stabiliserande effekt på hormoner.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 928
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej, har en hel del funderingar kring tillskott och foder. Det första jag funderingar kring är ifall Lucern skulle kunna vara ett bra...
2
Svar
29
· Visningar
3 330
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 036
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 310
Senast: Lillebjörn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Födda -21