Hoppträning med tinkern

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen fick jag träna lite hoppning. Indra har tävlat så hon får vila. Det är så roligt. Hon älskar verkligen att hoppa. Blivit mycket lugnare. Bara en gång som hon hetsade upp sig o steppar iväg innan hon får starta... Vi hoppade stigsprång. Det har jag inte gjort innan. Fick testa rida med öronsnäcka. Jättebra att höra vad tränaren sa direkt i örat. Jag som är lite halvdöv har ju inte hört ibland, men nu så. Då hörs allt. Direkt återkoppling var kanon att få. Att få en instruktion direkt på banhoppningen. Taxera, öka, inte bli för lång isv o kunna rida till direkt. Banan satt kanon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 139
Senast: IngelaH
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 923
Senast: Flixon
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så mycket som händer och så mycket som ska hända. För första gången på många år fick jag kontakt med en läkare som var villig att...
Svar
10
· Visningar
1 008
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17