Hoppträna

E

EnSomUndrar

Heej!!

Om man har en ponny som är svullen lite från och till i ena bakbenet,(svullet när han står, men när han rör sig minskar det)så ska man vänta med att träna en massa tills det inte finns svullnad längre va?!

Tacksam för svaar!!

Sv: Hoppträna

Självklart ska man inte hoppa en häst som är svullen och frågar du mig så skulle jag inte rida hästen heller! en svullnad betyder att något är fel! vet man inte vad som är fel eller att man inte själva kan "behandla" hästen ska man kontakta veterinär!

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 511
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 761
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama